පසුගියදා සුප්රකට ෆිල්ම් ෆෙයාර් සඟරාව සඳහා ශ්රී ලාංකික සම්භවය සහිත බොලිවුඩ් නිළි ජැක්ලින් ෆර්නැන්ඩස් සම්මුඛ සාකච්ඡාවක් ලබාදී තිබුණි. එහි සිංහල පරිවර්තනයක් පහත දැක්වේ .
ඔබේ Tell It Like A Woman චිත්රපටයට බොහෝ ඇගයීම් ලැබුණා. ඔබ මෙම ජාත්යන්තර චිත්රපටයට සම්බන්ධවීමට හේතුව කුමක්ද?
මම චිත්රපටය කළේ ලීනා යාදව් මට ළං වූ නිසයි. ඒ වගේම ඇය මට ඇත්තටම වැඩ කිරීමට අවශ්ය වූ චිත්රපට නිෂ්පාදකවරියක් වුනා.ඒ වගේම , මම ඇගේ සියලුම වැඩකටයුතුවලට කැමතියි. අපි මේ ගමන ආරම්භ කළේ මේ කෙටි චිත්රපටිය කරන්න, ඒක මට මුල්ම අත්දැකීමක් වුණා. කතාව ඉතා රසවත් බව පෙනුනා , පිටපත මෙන්ම එය හොඳ ඉගෙනීමේ අත්දැකීමක් වනු ඇතැයි මම දැන සිටියා . එය හොඳම ගීත කාණ්ඩය සඳහා වන ඔස්කාර් සම්මාන උළෙල දක්වා එය ගෙන එනු ඇතැයි මම නියත වශයෙන්ම බලාපොරොත්තු නොවුනත්,ඒක එහෙම වුනා.මට ඒක දැනෙන්නේ කේක් මත තියෙන අයිසිං තලියක් වගේ..
ඔබ Jean-Claude Van Damme සමඟ වැඩ කරනවාද? ඔබ දෙදෙනා එකට පෙනී සිටින ඡායාරූපයක් පසුගියදා දකින්නට ලැබුණා?
මම මෑතකදී ඉතාලියේදී Jean-Claude Van Damme සමඟ චිත්රපටයක් රූගත කලා , මට සැබෑ ක්රියාදාම වීරයෙකු වන එවැනි නිරූපකයක් සහ දැවැන්තයෙක් සමඟ වැඩ කිරීමට හැකිවීම සතුටක්. මගේ සහ මගේ පවුලේ අය අතර ඔහුගේ සියලුම චිත්රපට එකතුවක් තියනවා. අපි ඒවා නිතරම නැවත නැවත බලන්නට පුරුදුව උන්නා . මම කවදාවත් ඔහු සමඟ චිත්රපටයක් රූගත කරයි කියලා හීනෙන්වත් හිතුවේ නැහැ. නමුත් ඒක හිතුවටත් වඩා විශිෂ්ට භූමිකාවක් වුනා වගේම ඒක ක්රියාදාම, නාට්ය සහ සස්පෙන්ස් යන සියල්ල එකට පෙරළුණු අපූරු පිටපතක් වුනා ඒක ඇත්තටම මට විශිෂ්ට අත්දැකීමක් වුනා..
ඔබ සෙලීනා ගෝමස් සමඟ සිටින ඡායාරූපයක් ද මෑතකදී පළ වුනා . ඔබ හොලිවුඩ් විකල්ප ගවේෂණය කරනවාද?
මම වෑන් ඩෑම් සමඟ චිත්රපටයේ රූගත කිරීම් කරමින් සිටියදී මගේ ඉතාලි සංචාරයේදී සෙලීනා ගෝමස් හමුවීමට තරම් වාසනාවන්ත වූනා. ඇත්තටම එවැනි අපූරු කලාකරුවෙකු හමුවීමට ලැබීම ඇත්තෙන්ම සතුටක්. ඇය සමඟ කාලය ගත කිරීමට හැකිවීම සතුටක් වන අතර අපගේ හමුවීම සුන්දර මතකයක් වුනා.
වැනීසියේ සිනමා උළෙලේදී ඔබේ අත්දැකීම් මොනවාද? චිත්රපට බලන්න ලැබුණද? එහිදී ඔබට හමුවූයේ වෙන කවුරුන්ද?
ඉතාලි සහ වැනීසියේ සංචාරක ව්යාපාරය සඳහාද මම වැනීසියේ සිනමා උළෙලට සහභාගි වුනා . මට දැන් සමාජ මාධ්ය, OTT තාක්ෂණය ගැන, චිත්රපටය සහ සිනමාව අපට බලපා ඇති ආකාරය සහ සිනමාවේ පරිණාමය ගැන කතා කිරීමට අවශ්ය දැනුම තියනවා.. පැනලයේ විවිධ පුද්ගලයන් හමුවීම පුදුම සහගත වුනා. මයිකල් මෑන් විසින් අධ්යක්ෂණය කරන ලද Adam Driver සහ Penelope Cruz රංගනයෙන් දායක වූ සුන්දර චිත්රපටයක් වූ Ferrari චිත්රපටයේ මංගල දර්ශනයට සහභාගී වීමට මටද මට සිදු වුනා.. ඇත්තටම ෆෙරාරි කතාව වගේම ඒකත් වැනීසියේදී බැලුවා නම් නියමයි. වැනීසිය, ඇත්ත වශයෙන්ම, සිත් ඇදගන්නාසුළු හා ලස්සන නගරයක් . එහි ඉතා ආදර හැඟීමක් තියනවා. එහි සිටීම ඉන්ද්රජාලික ක්රියාවක් වගෙයි. එය එතරම්ම අද්විතීය අවකාශයක්. සුන්දර සති අන්තයක්
‘කික්’ ඔබේ ජීවිතයේ හැරවුම් ලක්ෂ්යය යැයි ඔබ කියනවද?
ඔව්, කික් අනිවාර්යයෙන්ම මගේ ජීවිතයේ හැරවුම් ලක්ෂ්යයක්. මගේ පළමු චිත්රපටය මගේ පළමු බොලිවුඩ් චිත්රපටිය සඳහා විශාල හැරවුම් ලක්ෂයක් කියලා කියන්නත් පුළුවන්.
එසේම මර්ඩර් 2 මට දැවැන්ත හැරවුම් ලක්ෂ්යයක් යැයි මම ආයේ කියනවා , මොකද ඒ අවස්තාව මට ආවේ මට චිත්රපට නොමැතිම අවස්ථාවක .
එය බොක්ස් ඔෆිස් ජයග්රහණයක් බවට පත් වුණා. හවුස්ෆුල් ෆ්රැන්චයිස්, රේස් ෆ්රැන්චයිස් වැනි චිත්රපට අත්සන් කිරීමට මට හැකිවුනේ ඒ නිසා , එබැවින් එය මට ඉතා විශාල අවස්ථාවක් වුනා ,ඇත්ත වශයෙන්ම මම කික් යනු සාර්ථකත්වයේ ඉණිමඟේ පළමු පඩිපෙළට නැග්ගාක් වැනියි.
ඔබේ පළමු චිත්රපටය ඇලඩින් (2009) ඔබට මතකද?
මගේ පළමු චිත්රපටය වන ඇලඩින් හි සෑම විස්තරයක්ම මට මතකයි. මම කිසිවක් නොදන්නා කාලයේ වගේම මේ ක්ෂේත්රයේ කිසිවෙකුත් නොදන්නා කාලයේ තමයි මට ඒ අවස්ථාව හම්බුනේ.ඉතින් එක මට සංස්කෘතික කම්පනයක් වුනා. මට මතකයි ඇත්තටම ඒ චිත්රපටයේ මට සතුටු අවස්ථා තිබුණාට වඩා අවුල්, ව්යාකූල සහ වේදනා අවස්ථා තිබුණා. සමහර අවස්ථා මට දැනුනේ දැනුණේ වතුරෙන් ගොඩගත් මාළුවෙකු විදියට , එත් මා වටා සිටියේ පුදුමාකාරම මිනිස්සු . එය සුජෝයි ගෝෂ් ම අධ්යක්ෂණය කළා, අමිතාබ් බච්චන් ජිනිගේ චරිතය රඟපෑවා, රිටේෂ් දේශ්මුක් ඇලඩින් ලෙස රගපෑවා.ඉතින් මම සිහියෙන් එයට මුහුණ දුන්නා.
ඔබ තවමත් Riteish Deshmukh සහ Sujoy Ghosh සමඟ සම්බන්ධකම් පවත්වනවාද?
ඇත්ත වශයෙන්ම, මම තවමත් රිතේෂ් සමඟ සම්බන්ධ වී ඉන්නවා.ඒ වගේම මම ඔහු සහ ඔහුගේ පවුලේ අය විටින් විට දකිනවා . සුජෝයි මට ඉතා අවංක අයෙක්. වැඩ වලදී උපදෙස් සහ අවංක පිළිතුරු සඳහා මම ඔහුව විශ්වාස කරනවා .ඔහු මගේ පළමු අධ්යක්ෂවරයා ලෙස ලැබීම ගැන මම ඉතාමත් සතුටු වෙනවා.
ඔබ වරක් සම්මුඛ සාකච්ඡාවකදී කියා සිටියේ ඔබට හොලිවුඩ් තරුවක් වීමට අවශ්ය බව …
මම ඒකෙන් අදහස් කළේ මම හැම වර්ගයකම චිත්රපට කරන්න කැමතියි කියන එක. මට නිළියක් වීමට, ඉගෙනීමට හා වර්ධනය වීමට සහ මේ සියලු අපූරු අවස්ථා ලැබීමට, මේ සියලු නළුවන් වටා සිටීම සහ මෙම චිත්රපටවල සිටීමේ මගේ සිහිනය සැබෑ කර ගැනීමට ඒ අනුව මට හැකි වුනා.. බ්ලොක්බස්ටර්. ලස්සන චරිත නිරූපණය කිරීම, විශ්මයජනක ගීතවල කොටසක් වීම , නිළියක ලෙස මට ගවේෂණය කිරීමට අවශ්යය වුනා . එයින් අදහස් කළේ ප්රංශ, ඉංග්රීසි හෝ ස්පාඤ්ඤ භාෂාවෙන් චිත්රපට කිරීම වුවත්, මෙම කර්මාන්තයෙන් ලොව පුරා බොහෝ පුද්ගලයින් හමුවීම සුන්දර අත්දැකීමක් පමණක් යැයි මම සිතනවා කියන එක
ඔබ කවදත් ශාරීරික යෝග්යතාවය ගැන හිතන්නෙක්?
මම බොහෝ විට සම්පූර්ණයෙන්ම ව්යායාම කිරීම මඟහරින දින තියෙනවා.ඒවගේම ඒ දේවල් ගැන මම එතරම් පෙළඹවීමක් නොමැති දිනත් තියෙනවා , නමුත් මම මගේ ශරීරයට ඇහුන්කන් දෙනවා.. මට උපකාර වූ එක් දෙයක්, තමා අභිප්රේරණය වී විනයගරුකව සිටීමේ වැදගත්කම මා වටහාගෙන ඇති බව.ඒ නිසා ඉලක්ක පිහිටුව ගන්නවා.. මම වැඩ කරන ඉලක්ක සකස් කරගන්නවා . මෙම ක්රියාවලිය මගේ කාලසටහනේ තබා ගන්නවා. එවිට මට මඟ හැරෙන්නේ නැහැ . මම නිරතුරුවම ව්යායාම කරමින්, නැඟිට, මගේ ශරීරය චලනය කරනවා.එය හුගක් වැදගත්.
රූගත කිරීම් නොකරන විට ඔබ කුමක් කිරීමට කැමතිද?
මම කියවීමකට සහ ලිවීමට ප්රිය කරනවා , මම නිවසේදී ජෑස් හෝ ශාස්ත්රීය සංගීතයට සවන්දෙනවා.. මම මූඩ් බෝඩ් හදන්න ආසයි. මම මගේ බළලුන් අසල සිටීමට කැමතියි. රැකියාව නිසා මට ඔවුන් සමඟ එතරම් කාලයක් ගත කිරීමට නොලැබුණත්, නිවසේදී එය බොහෝ දුරට මගේ බල්ලන් බළලුන් සහ මම පමණි. ඒ නිසා ඔවුන් නිතරම මට විනෝද වෙනවා. මම මගේ පුණ්යාධාර පදනම වන YOLO සමඟ වැඩ කිරීමට කැමතියි. ඇත්ත වශයෙන්ම, මට රූපලාවණ්යාගාරයට හෝ ස්පා වෙත යාමට උත්සාහ කර කාලය ගත කිරීමට සිදුවනවා, එවිට මට යම් ස්වයං රැකවරණයක් සහ ස්වයං ආදරයක යෙදිය හැකිය, එය ඔබේ ජීවිතය සමතුලිත කිරීමේ අතිශය වැදගත් අංගයක්.
ඔබේ වැඩපිළිවෙල තුළ විවාහය සහ මාතෘත්වය කොතරම් වැදගත්ද?
පුද්ගලයන් දෙදෙනෙකු එකට එකතු වී ජීවිතය සඳහා එකිනෙකාට කැපවීම ලස්සනයි.එත් ඒක පහසු පියවරක් නොවේ .ඔබට ඔබේ ජීවිතයේ ඉතිරි කාලය ගත කිරීමට අවශ්ය ඔබේ සහකරු ඔබ සොයාගෙන ඇති බව ඔබට අවංකවම හැඟේ නම් සහ ඔබ දෙදෙනාම ජීවිතයේ එකම පරමාදර්ශ සහ වටිනාකම් බෙදාහදා ගන්නේ නම්, එය පුදුම සහගත යැයි මම සිතනවා.
විවාහය ලස්සන විකල්පයක් . විවාහය වැනි සංකල්ප කෙරෙහි මිනිසුන් වඩාත් විවෘත මනසක් ඇති කර ගැනීම සතුටක්. එය ඔබට සැබවින්ම අවශ්ය දෙයක් නම්, එය ආශීර්වාදයක් වන අතර එය සුන්දර ආශීර්වාදයක් යැයි මම සිතනවා.මම විවාහය සහ දරුවන් දෙස හොඳින් බලනවා.පුදුමාකාර කෙනෙක් මගේ ජීවිතයට පැමිණ මගේ ජීවිතයේ ඉතිරි කාලය ඔහු සමඟ මගේ ජීවිතය බෙදා ගැනීමට මට හැකි නම් සහ සමහර විට අපි දරුවන් මේ ලෝකයට ගෙන එන්න හැකිවේවි.එහෙම සිදු නොවෙනවානම් එහෙම වෙන එකක් නෑ .
මම මගේ ජීවිතය දෙස බලන්නේ මේ ලෝකයේ බොහෝ දේ ඇති ස්ථානයක් විදියට . මේකේ බොහෝ මිනිසුන් ඉන්නවා , සංචාරය කිරීමට බොහෝ ස්ථාන තියෙනවා , බොහෝ මිනිසුන් හමුවීමට, බොහෝ දේ අත්විඳීමට, බොහෝ මිනිසුන්ට උදව් කිරීමට සහ බොහෝ යහපත් කිරීමට තියෙනවා . ඉතින් විවාහය සහ දරුවන් ගැන පමණක්ම මම ලගු වෙන්නෑ .
එසේ නොවුවහොත්, මගේ ජීවිතය සම්පූර්ණ වෙන්නේ නෑ . මට එහෙම ලංවෙන්න ඕන නෑ. මට නම් විවාහය ආදරයයි. ඒ වගේම ආදරය කියන්නේ බොහොම ඓන්ද්රීය දෙයක්. එක කෘතිමව කරන්න බෑ . මට නම් දරුවෙක් කියන්නේ ආදරයේ නිෂ්පාදනයක්. ඒ වගේම තවත් මිනිසෙකු මෙලොවට ගෙන ඒම සඳහා එය ඉතා ගැඹුරු කැපවීමක් . එබැවින් එය ශක්තිමත් පරිණතභාවයකින් තෝරාගත යුත්තක්.
අද ඔබ ආදරය නිර්වචනය කරන්නේ කෙසේද?
පුද්ගලයාට අවශ්ය වූ විට අවංකකම, මග පෙන්වීම සහ සහයෝගය ලබා දීම තමා ආදරය කියන්නේ , එයින් අදහස් කරන්නේ ඔවුන් වැරදී යන්නේ කොතැනද යන්න ඔවුන්ට පැවසීම සහ ජීවිතය කෙතරම් සුන්දර විය හැකිද සහ මිනිසුන් එකිනෙකාට කෙතරම් යහපත් විය හැකිද යන්න බැලීමට පුද්ගලයාට ඉඩ දීම. ඔවුන් තුළ තියෙන හොඳම දේ පිටතට ගෙන ඒමට තරම් ඔබ පුද්ගලයෙකුට සැබවින්ම ආදරය කළ යුතුයි.. මම හිතන්නේ ආදරය කියන්නේ හරිම ලස්සන දෙයක්.
ඒ වගේම ඒක හරිම සුන්දර හැඟීමක්. ඒ වගේම මම කතා කරන්නේ මගේ පවුලේ අයගේ ආදරය, මගේ මිතුරන්ගෙන්, මගේ සුරතල් සතුන්ගෙන්, මගේ බළලුන්ගෙන්, සතුන්ගෙන්, රසිකයන්ගෙන්, මගේ වැඩ අගය කළ අයගෙන් සහ ඒ ආදරය නැවත ලබා දීම ගැනයි. සමහර පුද්ගලයන්ට – මිතුරන්ට, ඇත්ත වශයෙන්ම, මගේ පවුලේ අයට, මට සිටින ඇතැම් රසිකයින්ට මට ආදරයක් තිබෙන්න පුළුවන්. මම හිතන්නේ ඒ බෙදාගත් චිත්තවේගය සුන්දර දෙයක්.එකෙන් මම අවංකවම සතුටට පත් වෙනවා ඒ වගේම , මම මගේ YOLO පදනම ආරම්භ කළ දා සිට, මට සතුටු වීමට සහ සතුටු වීමට බොහෝ දේ ලබා දී ඇති බවද මට දැනුනා .
පිරිමියෙක් ඔබට පැවසූ හොඳම දේ කුමක්ද?
අවංකවම, මේ මොහොතේ, මට ප්රශංසනීය දෙයක් ඇසෙන විට හෝ මට හොඳ, ලස්සන හෝ මිහිරි දෙයක් ඇසෙන විට, මම එයට එකම ආකාරයකින් ප්රතිචාර දක්වන්නේ නැහැ . මට නම්, ඒවා වාතයේ පාවෙන වචන පමණයි . ඉතින් යාලුවනේ ඔයාට කියන්නේ ‘මම ඔයාට ආදරෙයි’, ‘මට මෙච්චර කාලෙකට ලැබිලා තියෙන හොඳම දේ ඔයා’, ‘මට ඔයාව බඳින්න ඕනේ’ සහ ‘මට ඔයා එක්ක ළමයි හදන්න ඕනේ’ වගේ ගොඩක් දේ ඇහිලා තියෙනවා.
(ෆිල්ම් ෆෙයාර් සඟරාවේ ලිපිය ඇසුරනි)